Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠ’ ΤΟΝ ΟΣΕ. ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΩΡΑ  ΔΝΤ- ΕΕ.
      ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΑΚΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ 25,26,27 και 29 ΟΚΤΩΒΡΗ 2010
                                                                                                                                      Αθήνα 25.10.2010
Με την«επιστημονική» διάγνωση των ΔΝΤ, ΕΕ και τις διαδικασίες του κατεπείγοντος εισάγεται  συνοδευόμενος με τα εργαλεία του «επικαιροποιημένου μνημονίου» σήμερα 25.10.2010 στο«χειρουργικό κρεβάτι»της βουλής ο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ. Ο βαριά πληγωμένος και λεηλατημένος από τα αλλεπάλληλα χτυπήματα των ποικιλόμορφων συμμοριών πολύπαθος οργανισμός οδηγείται κάτω από τις εντολές και την αυστηρή επίβλεψη της τρόικα σε ακρωτηριασμό με παράλληλη μετατροπή του σε πρότυπο βαμπίρ των συλλογικών κατακτήσεων και δικαιωμάτων των εργαζομένων και των λαϊκών στρωμάτων.
Η δρομολόγηση της ψήφισης στη βουλή του πιλοτικού για όλες τις ΔΕΚΟ Σ/Ν εκποίησης-ιδιωτικοποίησης του ΟΣΕ και κατακρεούργησης των τσεκουρωμένων εργατικών δικαιωμάτων ανοίγει την αυλαία ενός νέου σκληρότερου γύρου αντεργατικής επίθεσης, που όμοιός του ίσως να μην έχει υπάρξει  στο παρελθόν.
Η προώθηση με μεγαλύτερη ένταση της φασίζουσας κυβερνητικής επιχειρηματολογίας από τους εντεταλμένους παραμυθολόγους των ΜΜΕ που αναμασούν ως μηρυκαστικά τις νεοφιλελεύθερες μπουρδολογίες  περί απαλλαγής τάχα του λαού από το «χρέος» και το «έλλειμμα» του ΟΣΕ και των άλλων ΔΕΚΟ, αλλά και από τους «υψηλά αμειβόμενους» σήμερα σιδηροδρομικούς και αύριο από όλους τους εργαζόμενους, δείχνει την απόφαση της κυβέρνησης των ΔΝΤ- ΕΕ να συγκρουσθεί μέχρι τελικής πτώσης ξανά με τους εργαζόμενους των ΔΕΚΟ και τους δημοσίους υπάλληλους για λογαριασμό του κεφαλαίου. 
 Στην προσπάθειά τους να πείσουν την κοινή γνώμη οι κυβερνητικοί αξιωματούχοι ξεπέρασαν μαζί με τους Πρετεντέρηδες, τους Καψήδες, τους Αυτιάδες, τους Παπαδημητρίου του σκάι, την Κα Μακρή του άλτερ  και τους όμοιούς τους κάθε όριο. Δεν διαστρεβλώνουν μόνο την πραγματικότητα με την παρουσίαση χαλκευμένων στοιχείων, αλλά προσπαθούν ακόμα με τα«κροκοδείλια δάκρυα» που«χύνουν» για τους συνταξιούχους και τους άνεργους στο αντιδραστικό γυαλί της TV να ενεργοποιήσουν με τον πιο άθλιο τρόπο τις διαδικασίες του«κοινωνικού αυτοματισμού». Έφτασαν στο σημείο οι θεομπαίχτες να λένε στους χτυπημένους από την οικονομική κρίση και τα αντεργατικά μέτρα συνταξιούχους και άνεργους ότι θα πάρουν κανονικά τις συντάξεις τους και θα έχουν ελπίδα να βρουν δουλειά αν συνεργήσουν στα «συμβόλαια θανάτου»των σιδηροδρομικών και των εργαζομένων που έχουν μόνιμη και σταθερή δουλειά.
Δεν μας λένε όμως ακόμα και με τις δικές τους θεωρητικές νεοφιλελεύθερες αναλύσεις οι αυτόκλητοι  σωτήρες του λαού που έχουν παραδεχτεί ότι ο ΟΣΕ και οι ΔΕΚΟ έχουν χρησιμοποιηθεί ως πεδία εξυπηρέτησης επιχειρηματικών συμφερόντων, μίζας και εκλογικής πελατείας, πώς θα απαλλάξουν το λαό  από το συσσωρευμένο «χρέος» και το «έλλειμμα», όταν αυτά αναλαμβάνονται από το δημόσιο και ξεπουλιούνται όσο-όσο όλα τα περιουσιακά στοιχεία για να ξεχρεωθούν οι ντόπιοι και διεθνείς τοκογλύφοι.   
Αφού απολύουν 2300 εργαζόμενους και απαλλάσσουν με την κατάργηση των κανονισμών και των ΣΣΕ τον ΟΣΕ από το μισθολογικό κόστος, γιατί αυξάνουν τις τιμές των εισιτηρίων και καταργούν από 01.01.2011 κάθε είδους υφιστάμενων τιμολογιακών  υποχρεώσεων (φοιτητικά, στρατιωτικά, κάρτες τρίτης ηλικίας κλπ);
Η αναγγελία της άμεσης εκπόνησης και εφαρμογής αντίστοιχων Σ/Ν στις δημόσιες συγκοινωνίες και στην ενέργεια προμηνύουν στις συνθήκες όξυνσης της συστημικής οικονομικής κρίσης μέτρα ακόμα χειρότερα, από όσα περιέχονται στο σχέδιο«εξυγίανσης του ΟΣΕ», για το σύνολο των συλλογικών λαϊκών κατακτήσεων.
Αυτή η προκλητικά βαθειά αντιλαϊκή πολιτική που ευθέως διαλαλεί ότι μετατρέπει τα κοινωνικά αγαθά σε εμπορεύματα για να δημιουργήσει ένα νέο πεδίο κερδών στο κεφάλαιο και ομολογεί ότι δεν πρόκειται να ωφεληθούν ούτε οι χρήστες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ), ούτε τα λαϊκά στρώματα, πρέπει άμεσα να ανατραπεί, πριν γίνει πανούκλα  και ξεκινήσει την  καταστροφική της ισχύ.
Δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια αναμονών και ελπίδων. Η υπεράσπιση των λαϊκών συλλογικών κατακτήσεων δεν είναι υπόθεση απλής διαχείρισης ώστε να αφεθεί στα χέρια της πλειοψηφίας των εργατοπατέρων της  ΓΣΕΕ και των ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΩΝ των ΔΕΚΟ. Αυτών που συνθέτουν ύμνους στο μνημόνιο και υπονομεύουν κάθε ενωτική αγωνιστική δράση, αυτών που διακηρύσσουν ότι δεν είναι δογματικοί και δηλώνουν με περίσσιο θάρρος ότι δεν τους φοβίζει η απελευθέρωση και η ιδιωτικοποίηση γιατί ελπίζουν, όπως και στο παρελθόν ότι θα «ανταμειφθούν» με νέους ρόλους στις επερχόμενες ανακατατάξεις.  
Καμιά ανακωχή με το νόμο. Κανένας διάλογος με την κυβέρνηση των«πράσινων» επενδύσεων που καταστρέφει το πιο οικολογικό μέσο μεταφοράς. Κανένας διάλογος με τους διορισμένους συμβούλους που καταρτίζουν λίστες και σχεδιάζουν μεσαιωνικά εργασιακά καθεστώτα, πρότυπα για όλους τους εργαζόμενους. Καμιά αποδοχή των επικίνδυνα αναπτυσσόμενων πολύμορφων διασπαστικών γραμμών της συναίνεσης και της συναλλαγής για να «περισώσουμε ότι μπορούμε» για τους εαυτούς μας ή για να αποτελέσουμε εξαίρεση  και ας «πληρώσουν το μάρμαρο» όλοι  οι άλλοι, οι χρηστές των (ΜΜΜ) και ο λαός.
Όλοι μαζί στους δρόμους των αγώνων με πλαίσιο πάλης την ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής και εργατικό πολιτικό πρόγραμμα αποτροπής της επερχόμενης κοινωνικής καταστροφής   
 Η νίκη των σιδηροδρομικών θα είναι νίκη όλων των εργαζομένων
        ΕΝΙΑΙΑ  ΤΑΞΙΚΗ  ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ  ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ-ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ/Ε.Τ.Α.Σ-Σ